3 Temmuz 2017 Pazartesi

Becca Fıtzpatrick / Hush Hush Serisi / Fısıltı, Çığlık, Sessizlik, Final / Kitap Yorumu / Rabia Ökten

                                                   

                                               Herkese tekrardan merhaba ! 







Bugün sizlere Hush Hush serisi olarak bildiğimiz (Fısıltı, Çığlık, Sessizlik, Final) kitaplarının yorumlarını yapacağım..
Dilerseniz ilk önce kitaplarımız hakkında genel bir bilgi sahibi olalım;


 

KİTAP AD: Fısıltı, Çığlık, Sessizlik, Final
ASIL AD: Hush Hush, Crescendo, Silence, Finale
YAZAR: Becca Fıtzpatrick
YAYINEVİ: Pegasus
SAYFA SAYISI: 416, 408, 416, 416 (sırasıyla)
PUANIM: 10/9


ARKA KAPAK YAZISI:

''Kovulmuş bir meleğe aşık olmak...
Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum....biri hariç. Yeni öğrenci...Arkamdaki sırada, serikanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu...
Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu.''

*****************

KİTAP YORUMU:


Kitaba ilk başladığım da ''Ne oluyor ya?'' gibi bir tepki vermiştim sanırım. Arka kapağından aslında kitabın konusu az buçuk anlaşılsa da ilk başta hiçbir şey anlamamıştım. Belki de bu benimle alakalı bir sorundur.. bilemiyorum.
Ama ilerledikçe kurgusu olsun, yazarın dili olsun beni etkisi altına aldı.

Nedense bana olağanüstü olaylar içerisinde yaşanan aşklar her zaman ilgi çekici gelmiştir. 
Bu kitap için de aksini iddia edemem açıkcası..

Kitabın karakterlerinden bahsedecek olursam eğer;

Vee adı verilen, başrol oyuncumuz olan Nora'nın en yakın kız arkadaşı rolünü üstlenen bir karakterimiz var. Canlılığıyla neşesiyle bu esrarengiz hikayeye şirinlik katma konusunda oldukça başarılı.. 

Nora'dan bahsetmeme gerek bile yok aslında.. Vee'nin tam tersi gibi bir şey. Soğuk karakterli, her şeyden şüphe duyan saf kızın teki.
Hatta serinin bazı yerlerinde kitabın içine girsem de şu kızı vursam diyeceksiniz :D

Patch ise kitap kapağının arkasında bahsedilen 'aşık olunan' karakterimiz.. Galiba Patch hakkında birkaç şey yazmaya başlarsam spoi vermiş olacağım.. Onun için siz onu 4 seri boyunca mütiş biri olarak bilin yeter :D

Scott... Evet seri boyunca en çok sevdiğim karakter..

SPOİ: (!)
Kendisi kitabın sonunda öldüğü için bir gün boyunca ağlamış olabilirim. :'(

Karakterlerimiz bu şekildeydi.. Tabi bunun dışında bir kaç karakter daha var ama sanırım onları siz okurken tanısanız daha güzel olur. Aksi takdirde kitabın bir zevki kalmaz..

1. kitap oldukça güzel ve akıcıydı. Fakat 2. kitap için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. 1. kitabı bir günde bitirirken 2. kitabı dört günde bitirmiştim. Çünkü pek fazla olay yoktu, bunun haricinde hatırladığım kadarıyla Patch bu seri de çok fazla bulunmuyordu ve benim de okuyasım gelmemişti..

Fakat 3. ve 4. kitap su gibi akıp gitti. Her iki kitabı da 1 günde bitirdim. 

Ama bana sorarsanız son kitap yani Final serinin en güzel kitabıydı. Asıl olayların başladığı, kafanıza oturmayan şeylerin yeni yeni yerine oturduğu, aksiyonun eksik olmadığı mütiş bir kitap!

Seri baştan sona harikaydı.
Okunmaya değer bir roman olduğunu düşünüyorum ve sizlere de tavsiye ediyorum !




Kendinize çok çok iyi bakın.
Başka kitaplarda buluşmak üzere !
Sevgilerle...Rabia <3





Bana Ulaşın;
İnstagram: r4biaoktn




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder